Kūdikio albumas

Iki to laiko, kol laukiausi, man kūdikio albumai buvo keliantys prieštaringus jausmus. Gal todėl, kad parduodami pas mus yra labai jau kategoriškai suskirstyti pagal lytis - nuo to, žinoma, priklauso spalvų paletė. Suprask, mergaitės albume mėlyna - nelabai, o berniuko nelimpa pasteliniai tonai. Aš nesu tokia kategoriška nei aprangoje, nei juo labiau tokiuose dalykuose. Pati mėgstu ramius tonus, žemiškas spalvas, tai, kas labiau universalu, nei, kad rėkianti rožinė. Nežinau ką ateityje dėl to man pasakys Jogailė, bet kol kas rengiu ją pagal savo skonį ir supratimą.
Kūdikio albumas
Larousse Alma littera
Taigi, grįžtant prie temos - kūdikio albumas - reikalingas, naudingas, o gal visai nereikšminga knyga? Kai laukiausi gavau dovanų net du tokius albumus! Nepatikėsite, vienodus!!! Matyt, žmonės mane visai neblogai pažįsta, nes padovanojo, turbūt patį neutraliausią variantą, iš parduotuvių lentynų. Tai vieną jų ir pradėjau pildyti po truputį dar besilaukdama (yra tokių puslapių, kur pavyzdžiui, pirmosios nuotraukos, apsilankymai pas prižiūrintį nėštumą gydytoją ir pan.). Vėliau TAIP įsitraukiau į tos knygos pildymą, kad dabar galiu pasidžiaugti tikrai puikiu rezultatu. Nors didžioji dalis puslapių yra skirti pirmiesiems gyvenimo metams, bet procesas vis dar tęsiamas ir knygą papildau "naujai išmoktais dalykais", naujais žodžiais ir pan. Tad aš tikrai išteisinu šią knygą/albumą. Ką manote jūs?










Komentarų nėra:

Rašyti komentarą