Rubrika: Blic klausimai/atsakymai žinomoms mamos. GINTARĖ PIETUTYTĖ - STALMOKIENĖ

Gintarė su sūnumi Jonu
Žavinga, energija trykštanti plaukų stilistė ir permanentinio makiažo meistrė Gintarė - dar ir mažylio Jono mama. Šią jauną, linksmą mamą pastebėjau ne kur kitur kaip Instagram tinkle. Sutikite, pozityvumo: nuotraukose, užrašuose ir mintyse - tikrai nebūna per daug ;) Taip, motinystė būna visokia, žinome visos mamos, bet tikrai dažnai ji gali būti smagi ir įkvepianti. Apie nemiegotas naktis, indus indaplovėje ar kriauklėje, skalbinių kalną vonios kambaryje pasakoti ar dėti nuotraukas į soc. tinklus, manau, nereikia, nes ir pačios tai gana dažnai realybėje matome, o štai iš ko pasisemti įkvėpimo, kuris vėl kilstelėtų lūpų kampučius aukštyn, kartais stingame.

Mano blic klausimai ir nuoširdūs Gintarės atsakymai į juos.
  • Kokio amžiaus būdama tapai mama?
25 metų.
  • Ką galvojai apie motinystę PRIEŠ susilaukiant vaikų?
Man - mama visada buvo didžiausia pagarba. Tiesiog žavėjausi jomis, bet tokia sąvoka, kaip motinystė menkai man buvo pažįstama. Kaip tik dabar tai suvokiu, tai net nepamenu, kaip aš ją įsivaizdavau.
  • Ir ką galvoji dabar, tapusi mama?
Galimybė patirti motinystės džiaugsmus ir vargus man kasdien suteikia pilnatvę tobulėti, rūpintis ir beatodairiškai mylėti. Aš visada svajojau gyventi tokį nemonotonišką gyvenimą. O jei trumpai - motinystė man parodė labai daug mano kompleksų ir trūkumų, bet parodė dar daugiau supergalių.
  • Kokiais 5 žodžiais apibūdintum "motinystės atostogas"?
Kantrybė. meilė, džiaugsmas, nežinomybė, intuicija.
  • Mėgstamiausios veiklos, užsiėmimai su savo vaikais.
Nežinau kaip jam, bet aš dievinu su juo tiesiog gulėti :D O jam labai patinka maudynės! Ir baseine, ir duše :)
  • Geriausias savaitgalio planas yra ...
... kai visa šeima kur nors vykstame. Nesvarbu ar pas gimines ar į mišką! Mes visada tai su vyru vadiname tobulu šeimos savaitgaliu, jeigu ištrūkstame iš namų!
  • Kaip tave pakeitė (jeigu pakeitė) motinystė?
Pakeitė tai tikrai, bet ne kardinaliai: aš vis dar nepamiršau savęs, kaip moters, žmonos, ir draugės ar dukros. Stengiuosi kartais atitrūkti nuo motinystės, bet iš esmės pasikeičiau, ypač vertybės, finansiniai sprendimai, mityba, sveikata, pati šeima... Mane motinystė tikrai nesugadino, mano akimis, labai daug išmokė. Labai! Dėkoju Dievui už šią patirtį.
  • Ar planuojate daugiau vaikų?
Planuoti ir norėti yra du skirtingi dalykai! Tai kol kas aš labai noriu turėti daugiau!
  • Trys dažniausiai vartojami žodžiai kalbant su savo vaikais.
Myliu, šaunuolis, pagausiu!
  • Vieno sakinio palinkėjimas būsimoms ir jau esamoms mamoms.
Mažiau siekti tobulumo motinystėje, mažiau konkuruoti su kitomis ir lyginti savo vaikus. Mažiau pykčio ir netolerantiškumo. Daugiau savo jėgas skirkite motinystei.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą