Kalėdinių (ir ne tik) dovanų idėjos 1 - 3 metų vaikams

Kalėdinių ir ne tik dovanų idėjos 1-3 metų vaikams
Nežinau, kaip jums, bet man Kalėdos - ne apie kuo didesnę dėžę po eglute. Jos, visų pirma, apie rūpestį ir galvojimą apie kitus, apie išieškotas smulkmenas, kurios priverčia kilstelėti lūpų kampučius. Dar jos - apie jaukumą ir meilę artimui. Štai kas man yra Kalėdos.
Kadangi pernai pirmosios Jogailės Kalėdos buvo dar tokios "netikros", na, kai žiūri į žybčiojančias lempeles, atvažiuoji kažkur, kur ne namai ir randi gausybę tetų ir dėdžių, jauti sambrūzdį, lengvą chaosą... ir nė velnio nesupranti, kas gi čia vyksta!? Taip, tokios Kalėdinių nuotaikų interpretacijos mano galvoje prisimenant trijų mėnesių kūdikį ant rankų. Na, o šįmet viskas bus tikrai kitaip. Tik spėk gaudyti, kad neišpakuotų ir ne savo dovanas, man atrodo!
Smagu, kai artimas ir savas nudžiugina kokia apgalvota smulkmena, bet vis dėlto, kuo toliau, tuo labiau man atrodo, kad Kalėdos - labiausiai apie vaikus.
Taigi, keletas mano pasiūlymų, beje, tinkančių ne būtinai po Kalėdine eglute. Šie daikčiukai, manau, nudžiugintų bet kokia proga, ar net be progos!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą